2016. augusztus 10., szerda

Summerfest 'welcome' party - beszámoló



A koncertet megelőző este volt valami,valami amit nehezen tudunk èrtelmezni hiszen aznap derült ki,hogy a màr itt lèvő külföldi bajtàrsaknak szerveződik egy kis üdvözlő ballada est. Ha tudatos volt a titoktartàs az szomorú,hiszen ha mi megyünk külföldre,akkor jòl esik az embernek ùjabb ès újabb bajtàrsat megismerni. Ha viszont véletlenül alakult ìgy akkor  megint  csak szomorù. Okoknak emlìthetnèm ugyanazt.A külföldről èrkezett bajtàrsak is nyilvàn megismernènek magyar ifjakat, èpìtenèk a kapcsolatokat. Azt gondolom,hogy az ilyen estèk mindig közelebb hozzàk egymàshoz euròpa fehèr fiataljait.
E sorok ìròja kifejezetten dràgànak talàlta a koncertbelèpő àràt (tudom,tudom, ne igyak minden hètvègèn annyit ès akkor lenne pènzem. Előre köszönöm a jòindultù tanàcsokat,nem ezèrt nem mentem) , ìgy a pènteket vàlasztottam egy kis kikapcsolòdàsra. Mikor megèrkeztem,nem voltak sokan ès ez nem is vàltozott tùlsàgosan a kèsőbbiekben sem. A magyar bőrfejűeken kivűl szerb,szlovàk,svèd,cseh,nèmet bajtàrsak voltak ott. Volt akivel màr règi cimborakènt üdvözöltük egymàst.  Baràti beszèlgetèsek,sörözès,finom bogràcs ès persze balladàzàs a szìnpadon. Jòl sikerült este kerekedett belőle,de a fènypontja csak èjfèl körül èrkezett el. Legalàbbis szàmomra,hiszen megèrkezett  a BFG tagsàga. 1997-ben, amikor először jàrtak Magyarorszàgon,15 èvesen bàmultam őket a szìnpadon. Azòta többször làttam őket jàtszani,semmit nem kopott zenei tudàsuk,mai napig egyik kedvenc együttesem. Örültem,hogy van lehetősègem beszèlni Ed-del,többek közt a 19 èvvel ezelőttti koncertről is. Az este a vège felè közeledett szàmomra ìgy elköszöntem ismerőseimtől,baràtaimtòl ès hazafele vettem az irànyt.
Jò kis pèntek este lett belőle,kàr hogy nem voltunk többen.
Egy baràtomtòl idèznèk zàrszòkènt,aki szintèn ott volt 19 èvvel ezelőtt: „ Hát érdekes érzés volt rajongóvá válni egy kicsit és látni ,hogy ők is érzik hogy mit jelent 19év. Király volt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése